Tęcza nie obraża? Zapytaliśmy mieszkańców

23/08/2020 10:25

Tęcza ma niewątpliwie wiele znaczeń. Jednak coś, co jeszcze kilka lat kojarzyło się większości wyłącznie z ładnym zjawiskiem atmosferycznym, obecnie jest kością niezgody pomiędzy grupami o różnych światopoglądach. To ze środowiskiem LGBT najczęściej utożsamia się tęczę, która w pewnym momencie stała się ich symbolem. A z czym mieszkańcom Kartuz kojarzy się ten symbol? Sprawdziliśmy.

Powracamy do tematu sprzed roku, kiedy pytaliśmy mieszkańców o kwestie związane z LGBT. W ostatnim czasie aktywiści powiązani z tym środowiskiem przeprowadzają akcje wywieszania tęczowych flag w przestrzeni publicznej. Pomysł, według założeń osób nieheteronormatywnych, miał być zgodny z hasłem „tęcza nie obraża”. Jednak część polskiego społeczeństwa odebrała to w zupełnie inny sposób – uważają, że wieszanie tęczowych flag na pomniku Jezusa jest profanacją i uderza to w ich uczucia religijne. Potępiają też tęczowe elementy na innych monumentach, które są w przestrzeni publicznej.

Reklama

Dlatego postanowiliśmy zapytać mieszkańców o ich odczucia i czy faktycznie kojarzą ten symbol ze środowiskiem osób o odmiennej orientacji seksualnej lub tożsamości płciowej. 

Z czym kojarzy się symbol tęczy?

Weronika

Tęcza kojarzy mi się z LGBT, ponieważ jest to już raczej znak związany z tą grupą. Niektórzy dali temu znakowi negatywne skojarzenia i mam tu na myśli przeciwników gejów i lesbijek, jak i samo środowisko LGBT.

Aniela

Kojarzy mi się głównie z pięknym widokiem po deszczu, jak i z gorącym w tym czasie tematem, czyli społecznością LGBT.

Halina

Tęcza kojarzy mi się z miłością i szczęściem.

Ewa

Tęcza kojarzy mi się z pięknem, bo ma piękne kolory.

Rafał

Tęcza kojarzy mi się z pięknym widokiem na niebie, na który miło jest popatrzeć.

Maciej

Tęcza to symbol osób LGBT, ale nie tylko. W obecnej sytuacji wydaje mi się, że można powiedzieć, że tęcza reprezentuje wszystkie osoby, które są w jakiejś mniejszości i nadal muszą domagać się tego, by przyznano im pełne prawa i pozwolono spokojnie i normalnie żyć. To symbol czasów, w których wciąż trzeba przypominać, że prawa człowieka są najważniejsze, ale nie każdy je ma w pełni.

Anna

Tęcza na niebie jest, kiedy po deszczu pojawia się słonko. Wiem, że niektórzy to kojarzą z gejami i tymi innymi różnymi osobami, ale ja nie. Dla mnie tęcza jest piękna, dlatego nie mieszam tego z jakimiś ruchami.

Michał

Zjawisko na niebie, dużo kolorów, jednorożce i tak dalej.

Ewelina

Tęcza jest na niebie po deszczu. Osobiście kojarzy mi się jakoś z dzieciństwem. Kiedy na niebie pojawiała się tęcza, to ja zawsze się wpatrywałam w nią i cieszyłam.

Jacek 

Tęcza była w Biblii jako znak przymierza z Panem Bogiem i z tym mi się właśnie kojarzy. A nie z jakimiś gejami, którzy sobie zawłaszczyli ten piękny symbol zaczerpnięty właśnie z Pisma Świętego.

Robert

Jest na niebie tęcza, jest też znak gejów i lesbijek, bardzo popularny w ostatnim czasie w mediach i internecie.

LGBT - co to jest?

Z uwagi na to, że większość odpowiadających symbol tęczy identyfikuje ze środowiskiem gejów, lesbijek, osób biseksualnych i transseksualnych, zadaliśmy drugie pytanie, które dotyczyło już ściśle LGBT.

Weronika

Grupa osób o różnej orientacji seksualnej. Ludzie, którzy za wszelką cenę chcą się wyróżniać, być w centrum uwagi, starają się swoje poglądy wpychać innym na siłę.

Aniela

Społeczność, która musi walczyć o podstawowe rzeczy, takie jak akceptacja.

Halina

Normalni ludzie. Tacy się urodzili i tacy już są. Czy to jest ich wina, że tacy są? Przecież każdemu z nas mogłoby się zdarzyć, że miałby inną orientację niż heteroseksualną. Gdyby któreś z moich dzieci okazało się mieć inną orientację, to co? Nic by to nie zmieniło, kochałabym ich tak samo.

Ewa

Są to ludzie! Tacy się urodzili i należy im się szacunek, a nie wykluczenie ze społeczeństwa. Straszne, że ludzie na stanowiskach w naszym szanownym rządzie sieją taką nienawiść do nich.

Rafał

Geje, lesbijki, transseksualiści. Osoby, które były i będą zawsze, tylko niepotrzebnie afiszujące się swoją orientacją.

Maciej

Lesbijki, geje, osoby transseksualne i biseksualiści. Po prostu ludzie nieróżniący się niczym od heteroseksualistów.

Anna

Osoby, które mają inną orientację, którzy chyba zatracili się w tym wszystkim. Nie mam nic przeciwko nim, ale nie podoba mi się ich podejście do tradycji oraz ich niektóre zachowania. Oczekują, wręcz żądają tolerancji, ale dlaczego ja mam tolerować ich, skoro oni nie tolerują mnie i obrażają mojego Boga? Szacunek za szacunek. Te wszystkie marsze ich są niepotrzebne i tylko szkodzą im. Osoby o normalnej orientacji jakoś nie obnoszą się tym, a geje i lesbijki tak. Niech zachowują się normalnie, to będzie im się dobrze żyło w naszym państwie.

Michał

Lesbijki, geje, transwestyci.

Ewelina

Geje i lesbijki, którzy w imię ideologii chcą uzyskać przywileje, jak adopcja dzieci.

Jacek 

Ludzie, którzy odwrócili się od Pana Boga. Zarówno w Biblii i Konstytucji jest wyraźnie zapisane, że małżeństwo to związek kobiety i mężczyzny. Wszystkie inne związki, mężczyzna z mężczyzną, kobieta z kobietą są złe, są grzechem, nie mają racji bytu. Nie można nienawidzić tych ludzi, ale nie można też popierać tego, co robią, tego, co propagują. Życzę im, aby odnaleźli Boga w swoim życiu.

Robert

No homoseksualiści. Ostatnio dużo o nich się mówi z uwagi na różne marsze i demonstracje, które organizują. Politycy też bardzo często poruszają ten temat, nie zajmując się innymi, ważniejszymi tematami.

Autor: Karolina Kaczykowska / Redakcja Kartuzy.info

Tęcza nie obraża? Zapytaliśmy mieszkańców - opinie czytelników

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za komentarze Internautów do artykułu: Tęcza nie obraża? Zapytaliśmy mieszkańców . Jeżeli uważasz, że komentarz powinien zostać usunięty, zgłoś go za pomocą linku "zgłoś".

  • Zapytajcie - niezalogowany 2020-08-23 12:54:04

    PISIORKA on się wyrzyga na tęczową społeczność napluje jadem na flagę.

  • gość 2020-08-23 12:57:28

    a ci znowu piorą mózgi, prowokują, kłamią, manipulują i uwsteczniają umysłowo społeczeństwa, na prawdę interesują ludzi zmanipulowane i celowo dobrane wypowiedzi zmanipulowanych osób. marna prowokacja!

  • Don Pablo - niezalogowany 2020-08-23 13:04:45

    Widzę lobbing LGBT jest nawet w kartuzy.info. Artykuł na zlecenie? Zróbcie jeszcze artykuł " z czym kojarzy się mieszkańcom Kartuz sierp i młot". Nie macie co tam robić w redakcji? Poziom kartuzy.info = Expresskaszubski czyli poziom mułu.

  • gość 2020-08-23 14:26:43

    Dokładnie. W punkt.

  • gość 2020-08-24 09:43:31

    portal info kartuzy lewica cuchnie zeby bronic lgbt na Kaszubach to kasa Sorosza musiala byc wielka Wstydcie sie!!!!!

  • gość 2020-08-24 09:45:59

    portal info kartuzy lewica cuchnie zeby bronic lgbt na Kaszubach to kasa Sorosza musiala byc wielka Wstydcie sie!!!!!

  • gość 2020-08-24 18:57:47

    popieram j.w.

  • gość 2020-08-26 00:20:52

    sierp z żniwami na Kaszubach młot i jego dźwięk z kuźnią kowalską w Wdzydzach. Faceci na Kaszubach mają chyba mało w spodniach jak się boją LGBT. Ja szczerze wolę kumpla geja niż hetero bynajmniej kobiet mi nie podbiera. Debile z was jak mało kto, ped... to i żony przypilnuje. Pajace kaszubskie

  • gość 2020-08-23 13:11:13

    z medycznego i politycznego punktu widzenia, to organizacja terrorystyczna, bo ich cele polegają na terroryzowaniu społeczeństwa, których celem jest rewolucja, dotowana przez globalne ośrodki biznesowo-polityczne typu Soros, WHO, ONZ, masoneria etc.. o podłożu ideologicznym marksistowskim, podobieństwo do organizacji czerwonych brygad. Z Punktu widzenia medycznego, to jest to wyraźnie grupa osób, z problemami psychicznymi, stąd często spotykana agresja i furia nienawiści u nich, niektórzy nazywają siebie kobietami, mimo, że mają narządy płciowe męskie - ewidetnie psychiczny problem, inni zażywają hormony, okaleczają swoje ciało w celu zmiany płci, ewidentna choroba psychiczna w wymiarze już patologicznym, kolejny problem psychiczne to terror pojęciowo słowny, chcą zmieniać otoczenie i znaczenie słów, chcą redefiniować dla własnych potrzeb biologie, medycynę wprowadzają rodem z ciemnogrodu antynaukowe pojęcia, wprowadzają prawa polityczno-poprawne w celu terroryzowania społeczeństw narodów. Nie uznają prostych prawd biologicznych, czyli K+M to rodzina, wprowadzają jakieś pscyhotyczne pojęcia, to tak jakby wprowadzić pojęcie, że Słońce i Księżyc to te same "lampy" zamiast gwiazda i satelita i wprowadzają takie pojęcia do języka naukowego i podręczników szkolnych, no paranoja, są grupą jak wszystkie grupy marksistowskie grupą o podłożu okultystycznym, demonicznym, co widać po spędach, które masowo organizują, po ich symbolice, agresji i słownictwie, słowem grupa osób z zaburzeniami psychicznymi, która nie jest leczona i która domaga się zdrowia pomimo, że jest chora, to jest terrorystyczny obłęd!

  • gość 2020-08-24 15:56:53

    Idioto!!!!! Co ty palancie piszesz .

  • gość 2020-08-25 08:53:23

    Rzadko kiedy to przyznaje ale to najpiękniejszy wpis w internetach jaki widziałem. Co do popędu do tej samej płci w ramach jednego gatunku to niektórzy tłumacz, że w świecie zwierząt takie przypadki tez się zdarzają... otóż tak i jest to nazwane „zboczeniem”. chcemy równych praw ? w takim razie gdzie moje prawo do wychowywania dzieci zgodnie z zasadami moralności i przyzwoitości w czasach gdzie z każdej strony jesteśmy bombardowani tęcza ? Ja nikomu nie narzucam swojej ideologii, że smalec najlepszy jest z cebulka i skwarkami ...

  • gość 2020-08-23 13:26:57

    Grupa LGBT to biedni, potrzebujący leczenia i miłości ludzie, podobnie jak alkoholik nie da sobie powiedzieć, że jest chory, tak też i oni.

  • gość 2020-08-23 18:11:56

    Tak jest!

  • medicine - niezalogowany 2020-08-23 13:48:40

    nieleczone choroby psychiczne prowadzą do samobójstw

  • Kaszubista - niezalogowany 2020-08-23 17:07:24

    To juz i Kaszubi czuja sie dziewczynkami??? Tecza to tecza a flaga teczowa to fanaberia zdegenerowanych bogatych demokratow komunistow ktorym sie w glowce porabalo...!!!

  • gość 2020-08-26 13:51:55

    marna prowokacja, a gdzie ty widzisz kaszubów???

  • Pisiorek - niezalogowany 2020-08-23 17:20:44

    Najbardziej podoba mi się Halyna, która mówi, że oni takimi się urodzili i już. Jak czytam takich debili to szkoda słów. To jeśli ktoś urodzi się mordercą to może wymordować całą rodzinkę ? Czyli Hitler czy Stalin to bohaterowie bo tacy się urodzili ? .....buhahaha.... Halynka, czyli jak ktoś urodził się zoofilem to może uprawiać seks z twoimi krowami ? buhahaha....nie wierzę że takie tępaki żyją na tym świecie i naprawdę zaraza LGBT jest 1000 razy groźniejsza niż wirus w koronie.

  • Pisiorek - niezalogowany 2020-08-23 17:25:59

    Żądam od rządu PiS natychmiastowego wprowadzenia do kodeksu karnego zakazu propagowania zboczeń takich jak homosiostwo, nekrofilia czy zoofilia tak samo jak prawo zabrania propagowania komunizmu czy faszyzmu ! Zakazać pokazywania w przestrzeni publicznej tęczowych szmat tak samo jak jest zakaz odnoszenia się z flagą ze swastyką czy z sierpem i młotem ! Panie Premierze Morawiecki, do roboty !

  • gość 2020-08-24 19:00:24

    Popieramy

  • gość 2020-08-23 21:47:15

    Jeżeli wypowiadasz się na temat tęczy to najpierw zapoznaj się co oznacza tęcza i jak wygląda. Racja flaga tęczowa to fanaberia zdegenerowanych bogatych demokratow komunistow ktorym sie w glówce porąbało, by się wezieli do uczciwej pracy.

  • Pisiorek - niezalogowany 2020-08-23 21:53:47

    Czuję się kobietą i przechodzę to bezobjawowo. To też trzeba leczyć ?

  • gość 2020-08-23 21:59:01

    nad artykułem tęcza 7-kolorowa a na flagach LGBT jest 6-kolorowa, skorygujcie swoje grafiki kartuzy.info

  • znawca - niezalogowany 2020-08-23 22:18:17

    poczytałem coś o fladze symbolice dewiantów, dla informacji symbolika liczb też ma znaczenie, np 7 odwołuje się do doskonałości Bożej, 6 to liczba człowieka, coś niedoskonałego. Historia tzw szmaty LGBT zaczęła się w 1978 miała osiem pasów, nawet tam sobie te kolorki ponazywali, potem 1979 przeszła na 7 kolorów z powodu małej dostępności koloru różowego od 1980 roku do teraz obowiązuje 6 kolorów, zamienili indygo i turkus na tzw "królewski" błękit. Generalnie diabeł to małpa zawsze znaki Boże małpował, dlatego ta szmata LGBT już na pewno nie ma nic wspólnego z chrześcijańskim symbolem tęczy 8 , czy 7 kolorowej symbolizującej Przymierze, obecna szmata LGBT jest diabełkowata, jest fałszywą tęczą, 6 kolorów, w tym jeden kolor wzięty z D... tak więc niech nikt nie mówi, że to symbol chrześcijański!

  • znawca - niezalogowany 2020-08-23 22:34:52

    Generalnie Tęcza odwołuje się do 7 kolorów np taka flaga powstała w 1921 jako flaga międzynarodowego ruchu spółdzielczego ICA, tak więc tęcza ma też swoje barwy jak indygo, turkus, czy fiolet, ta tęcza podana powyżej w artykule jest też fałszywa, co prawda ma 7 kolorów, ale ten ostatni kolor jest fałszywy powinien być fiolet, a jest kolor z D wzięty prawdopodobnie to kolor ciemny magenta, mieszanka, na moje oko symbolizuje kartuski ruch ORMO buahahhahahah, także pamiętajcie szmata LGBT ma sześć kolorów i jest fałszywą tęczą.

  • znawca - niezalogowany 2020-08-23 22:39:11

    wizualizacja artykułu wprowadza w błąd odbiorce ma siedem kolorów, a zapytanie dotyczy środowisk LGBT, które mają 6 kolorów, to jest manipulacja!!! ten artykuł wprowadza w błąd odbiorców

  • gość 2020-08-24 00:08:15

    "Zwykli: geje i lesbijki odcinają się od działań LGBT, bo chcą mieć święty spokój i nie chcą, żeby ich wytykano. A pani Karolina skoro już nabazgrała artykuł dolewający oliwy do ognia, to niech sprawdzi skąd się wzięła tęcza jako symbol i co reprezentuje, bo na pewno nie ruch LGBT

  • keja - niezalogowany 2020-08-24 09:36:08

    wypowiedź Macieja to poziom poniżej szkoły podstawowej, umysłowe zindoktrynowanie, zero wiedzy, totalne bzdury Jacek wypowiedź profesjonalna, prezentuje podstawową wiedze na ten temat rzetelność i zero zidologizowania, sama wiedza i fakty

  • Caton - niezalogowany 2020-08-24 09:47:31

    Dochodzimy do momentu bardzo niebezpiecznego otóż osoby nie potrafiące sobie poradzić ze swoją seksualnością chcą rządzić nami wszystkimi co gorsze chcą aby ich problemy stały się normą obowiązującą

  • Pisiorek - niezalogowany 2020-08-24 13:43:25

    Tęczowa zaraza jest 100 razy groźniejsza niż wirus w koronie. Tęczowych trzeba spryskać randapem i chwasty znikną ????

  • gość 2020-08-24 16:01:15

    Tobie to już pisiora spryskali tym randapem i teraz sam nie wiesz kim jestes a jestes głuoi jak dziurawy but pisior.

  • olo - niezalogowany 2020-08-30 21:53:22

    a wszystko w imię Boga, bo wszyscy jestesmy jego dziećmi

  • WaszG - niezalogowany 2020-08-24 14:53:22

    Ale o co oni niby "walczą" o to żeby uznać za normalne, że Wacek dyma swoją kozę i że to jest normalne? Niech się też nie dziwią, że jest taki atak na nich, skoro obrażają (głownie katolików) i bezczeszczą symbole religijne, malując i wieszając jakieś tam kolorowe wstążki, czemu to ma służyć? Chcą pokazać, jacy to oni są biedni i atakowani przez innych? Jak będą tak postępować to niech nie liczą na zrozumienie, sami wywołują te konflikty a oskarżają o to innych. Czy ktoś im zabrania prawa do życia? czy ktoś im zabrania korzystać z publicznej służby zdrowia, czy ktoś im zabrania uczestnictwa w wyborach samorządowych, parlamentarnych? Czy ktoś im zabrania dymać swoją kozę? Nie? wiec o co chodzi? o to żeby uznać że to jest normalne? Pogięło Was? Potem dojdzie do tego, że wykorzystywanie seksualne nieletnich też jest normalne itd, itd.

  • Pisiorek - niezalogowany 2020-08-24 16:00:04

    Dobrze gadasz, masz u mnie piwo ????

  • gość 2020-08-24 21:32:17

    Także kiedyś byłem mężczyzną w ciele kobiety, ale potem się urodziłem

  • Rolnik - niezalogowany 2020-08-24 22:55:32

    Za miesiąc kończę 60 lat, zaczynam czuć się kobietą więc za parę tygodni emerytura, hihihi

  • gość 2020-08-25 07:04:45

    Zastanawia mnie jedno. Skąd w narodzie niby katolickim tyle nienawiści do drugiego człowieka. Przecież to nie jest zgodne z nauką Chrystusa.

  • gość 2020-08-25 07:56:36

    A to katolicy atakują pedałów czy pedały atakują katolików, tęczowy świrze ?

  • gość 2020-08-25 10:59:57

    Widać słabiutko znasz Jezusa i jego nauki, rafalalo.

  • gość 2020-08-25 07:42:58

    a gdzie konkretnie nienawiść??? może twoja wyobraźnia zaszalała, nienawiść to była jak bandyta o pseudonimie "margot" zaatakował samochód obrońców życia, jak darł japę przed policją, nie ośmieszaj się człowieku, pokaź ta mityczną nienawiść??? żyjesz w urojeniach

  • gość 2020-08-25 09:31:22

    łatwo zeskanować taki mózg lewaka, czy obywatela nowoczesnych partyjek typu PO, Lewica, czy PSL, system funkcjonowania, postrzegania ich mózgu jest prosty, niczym nie różni się od przysłowiowego cepa, prosty przykład kobieta w koszulce biało-czerwonej broni się przed gwałcicielem w tęczowej koszulce, w obronie szarpie się i wyzywa oprawcę i jak myślicie jak postrzega i na czym skupia uwagę mózg lewaka, ano pierwszym słowem lewaka będzie oskarżenie, że ta pani sieje nienawiść i zachowuje się wulgarnie, no tak właśnie wygląda mózg lewaka, oni działają w systemie kodów, czyli zakodowali, że tęcza to coś dobrego, a biało-czerwone to coś złego, mechanizm postrzegania typowy dla szympansa w klatce, dasz mu banana to wciska czerwony guzik, prosty mechanizm cepa.

  • gość 2020-08-25 11:57:02

    Gdyby jednak nie było zadymy nt. LGBT wtedy Naród pytałby się o to co dzieje się ws. np. komisji smoleńskiej, przekrętów europosła, zamówień w ministerstwie zdrowia, wieżowców s-ki Srebrna, wypadku w Oświęcimiu, SKOK-ów, GetBack-u itd. itd. itd. Zatem zamiast odpowiadać na "trudne" pytania, tzw. zjednoczona prawica przekierowuje uwagę na inne tory. PiS i prawicowe przybudówki to najzwyklejsi obłudnicy, którzy dla władzy gotowi są zaprzeczyć istnieniu Układu Słonecznego. Dla PiS-u lepiej jest gdy kłócimy się o LGBT, niż gdybyśmy dyskutowali o sposobie i efektach sprawowania władzy. Komuniści ten patent też wykorzystywali i jak widać nauka nie poszła w las.

  • gość 2020-08-25 14:38:51

    Przecież zadymy robicie wy tęczowe świry, buhahaha, jednak tęczowe tępaki takie jak ty macie problem z myśleniem. Bzykajcie się z kozami czy świniami w waszych domach a nie atakujcie normalnych ludzi, tęczowe zboki !

  • Darolo - niezalogowany 2020-08-25 14:41:13

    LGBT to wielka ściema, ludzie którzy mają problemy i chcą aby akceptować ich dziwactwa.

  • gość 2020-08-25 18:22:25

    Dla świrów nekrofilia czy zoofilia to też coś normalnego.

  • gość 2020-08-25 19:40:47

    LGBT to nie jest ściema to zagrożenie dla społeczeństw realne

  • Taka tęcza - niezalogowany 2020-08-25 23:58:47

    Gdzie temat tęczy tam też nienawiść. Członkowie LGBT sami sobie ukręcili tęczowy sznurek na własną szyję przy okazji kompletnie nieodpowiedzialnych, bezmyślnych zachowań. Bo z czym wielu kojarzy się teraz tęcza? Z bogiem? z życiem? a może ze Skittlesami? Nie- bo najczęściej ze ZBOCZENIEM. Szkoda że LGBTowcy nie pomyśleli też o innych, którzy chcą żyć normalnie bez ogłaszania światu o swoich preferencjach.

  • gość 2020-08-26 03:26:27

    Kartuzy info poziom dziennikarstwa gimnazjum.

  • Język - niezalogowany 2020-08-26 10:23:27

    socjotechnika , przemoc symboliczna, gwałt językowy - o co chodzi rewolucjonistą, przypominam rewolucje zawsze prowadzą do śmierci i przemocy, otóż co uzyskują dewiacyjne ruchy rewolucyjne sterowane przez różne ośrodki władzy, typu Putin UE, biznesowe typu Soros, otóż co rewolucjonistą udaje się wprowadzić otóż zamach na język, to jest najniebezpieczniejsze narzędzie, jak mawiał Konfucjusz "kiedy słowa tracą swoje znaczenie, tracimy wolność" a jakie słowa tracą swoje znaczenie otóż takie jak: kobieta, mężczyzna, małżeństwo, tolerancja, akceptacja, dewiacje, zboczenie, patologia - te prawdziwe słowa próbuje się zastąpić słowami LGBT, albo zdewaluować i przeinaczyć jak stosuje się wybiórczo słowo tolerancja, albo zmienia się konotacja np słowo homoseksualista wprowadza się jako coś normalnego, co jest nadużyciem. Te wszystkie zmiany pojęciowe słów one prowadzą do totalitaryzmu, który przybiera kolor tęczowy, co zresztą widać jakie metody terroru stosują rewolucjoniści, otóż karze się osoby za to, że wolno wypowiedziały się na dany temat nazywając rzeczy po imieniu typu "tęczowa zaraza" "tęczowy wirus" "zboczeńcy" "ideologia, która gwałci umysł dziecka" za takie prawdziwe zdania można stracić pracę, przykład łódzki kurator oświaty prześladowany przez terror politycznej poprawności. W ogóle nie powinno się używać ich terminologii słownej typu LGBT, bo nieświadomie wprowadzamy w język ich wypaczone terminologie, w języku polskim te sytuacje są opisane znaczeniowo i powinniśmy używać właśnie naszego polskiego języka, bo im zależy aby zmienić język i światopogląd, w najgorszej sytuacji jest młodzież i dzieci, która chłonie ta nowomowę i staję się przez to też agresywna.

  • Darolo - niezalogowany 2020-08-27 09:22:48

    LGBT powinno być zakazane albo powinno się próbować ich leczyć! Nie chce żeby moje ZDROWE i NORMALNE dzieci musiały patrzeć na ICH DZIWACTWA i ZBOCZENIA!

  • Pisiorek - niezalogowany 2020-08-27 11:25:10

    Dlatego trzeba naciskać rządzących aby wprowadzono do kodeksu karnego zakaz promowania zboczeń tak samo jak jest zakaz promowania faszyzmu i komunizmu !

  • gość 2020-08-27 12:26:31

    ... i mężczyzn w czarnych sukniach...

  • gość 2020-09-02 00:05:10

    jestem za zakazem szerzenia jakiejkolwiek ideologi, w szczególności przez Panów w sukienkach i czapkach zdobionych złotem i innymi szlachetnymi materiałami. Dzieci jak sroki lubią błyskotki, trzeba chronić dzieci. Facet to facet ma chodzić w spodniach a nie w sukienkach !!!! Moro STOP różowym beretom !!!

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Zaloguj się

Ostatnie video - filmy na Kartuzy.info




Reklama
Reklama
Reklama